Tuesday, February 27, 2007

Recr-olikh Epanafora

oloi me katatrexete pws grafw olo ta idia
ki oi rimes mou den kovoune san koftera lepidia,

o recru omws, to kserete, den mashse pote tou
araxtos sas grafei rimes, kai pinei ton f-rap-pe tou

re Mary j, xese mas kai sy kai h Luella
ela kai glypse tou recru, to stick san karamela

Baby zoumerh, esena se afhnvw gia to telos
na dw pote 8a sou karfwthei tou hot recru to velos

se neo amore epeses, amesws me ta moutra
ela kai ligo se Recru, na sou deiksei kama sutra

piase mou tis prokes mou, lege me kai fakiri
pes me kai sado-mazo, 8a sou kanw to xatiri

o moses pisteuei einai anetos re rimes kai se rap
kai ka8e vrady "ton varaei" me ton Diddy ton Arap

s'aresoun ta arapika? ela kai katse panw
8es pantomima jay-z, egw 8a sou ton kanw

oi rimes mou sas lew, einai gemates narkes
egw exw to palamari, pou rymoulkei kai varkes

thn gravata tou recru, na thn lete petraxeili
skypste kai 8a perasete ths kolashs thn Pylh

eimai arxiepiskopos se varvato HR
trexw kai den me ftanete, les ki'eimai SLR

o dromos sas stwmenos me xilia-dyo agga8ia
kai airball ekane o Air Mix, sthn "J" den vazei pia "kala8ia"

egw eimai aytos pou dinei pnoh sto frappers
kai seis tis rimes sas tis exete, kleismenes mes ta tappers

ypnosteddon 8a katapio, se ypno na thn pesw
kai ayto pou 8a sas pw, mhn fygei paraeksw

o sot mazi me moses "xtypane th sardela"
vgainoun parea sth syggrou, kanoun kai pasarela

oi travesti tous exoune, 8eous panw se 8rono
kai mou to zhthsoune, kai gw tous to "vidono"

1 comment:

TYXH said...

den uparxeis pouthena re moro..!!
mporeis tora isixos na arajeis kai na pieis ton f-rap-pe sou!!!!