Friday, February 16, 2007

Habemus

Paraskeyh einai shmera, ki oi rimes 8a'nai clean
to na flertarw "interviews" to kserw, it's a sin

ma dystyxws katalava to fact apo nwris
kanw real ola auta pou esy den ta mporeis

kai sigoura aporeis, pws egw ta vgazw pera
kai oi guru tou HR me lene pia "Patera"

trantazontai 8emelia otan egw rapparw
paw me mazeratti enw eseis me karo

ton Papa sto vatikano 8a kanw na kounietai
giati me ta hallelujiah arxizei kai varietai

"Habemus" kai sthn kolash raparoume mazi
kai o Benedict apo lougra 8a ginei Jay- Z

o j sot me polema ma einai gelasmenos
cause o recru ap'ta pyra den niw8ei kourasmenos

shkwnwtai ksana kai arxizw rimo-war
kai ap'to "gala" pare, giati exw much much more

h mary j xathike mesa se mia boutique
poly sklhra paleyei synexeia na'nai chic

goustarei thn "sampania" ma pinei 7-up
kai einai san ton Freddy xwris to make-up

o kalos mas o admin to exei pleon rapsei
komplarise kai den mporei rimes na mas grapsei

o moses einai sta8eros, olo perifaneuetai
kai leei oti rapparei, alla st'alh8eia reyetai

No comments: