Wednesday, February 7, 2007

Astamathtos o Recru...

Taxyploo oi rimes mou, me 140 komvous
sthn akth ton sot afhnw , ntymeno mes tous romvous

meres polles to skeftetai apanthsh na dwsei
kai o patriot gia thn mairh tou, ton exei pia fountwsei

sot, anetos plasaresai kai 8es na eisai hero
ma oi rimes mou katastrofh san ta japanese ta "zero"

mastigio ta flows mou, kai gw indiana jones
tis 7 oures mou piaste, giati eiste oloi pawns

teridona ta stoixakia mou, matwnoune ta oula
kalathi gia ta axrista, tou pringle h koukoula

to pringlaki pou mostrareis, mou moiazei me vetex
m'auto t'arxidia mou skoupizw otan sou kanw sex

pote mou den fovithika ton flwro j sot
me soundtrack Rammstein 8a ginw Rosenrot

ton fovo mou na exete, eimai sklhros satraphs
mhxanh eimai tou sex, phdaw san araphs

panw sas oloi klanete les ki'eiste xwrodia
vaterlo einai ta flow sas, arxaia tragwdia

egw eimai h mourh me rimes piperates
tairiazw ta poukamisa aneta me gravates

to styl mou to zhlevete, eimai o depp o johnny
sougias einai oi atakes mou, pou thn kardia matwnei

apo pshla opou vriskomai, sas vlepw an8rwpakia
pinw kai scotch gia antres, monaxa me pagakia

Recru einai o enas, o super cool o Gre
sth mapa sas rapparei san na'nai Dr. Dre

H mary j asxeth, kai o j sot einai in love
sthn soufra sas xaideuw me to veloudino to glove

Ma apo katw kryvetai h Iron mpounia
gro8ia between the legs, kai sto laimo 8hlia

Memory exw elefanta, pote mou den ksexnaw
kai opoia new arrival me fora thn phdaw

Frapper eimai original, den einai "Carbon Copy"
kai gia kamia gomena den xynw egw "siropi"

Twra mou sas ta'xwsa, arakste sthn plateia
Giati otan leme gia Recru, ennooume alhteia

No comments: