Friday, August 24, 2007

Let the games begin...


Nomizate pws ksexase o ace na rapparei
Ma twra edw epestrepse, ekdikhsh na parei

Mh mou milas ston eniko, egw eimai recruiter
Kai an 8umasai apo palia, den to forw to footer

To summer, paei, teleiwse kai polemo arxizw
Kai apo makria tou moses thn soufra thn myrizw

Moses poly se afhsa, kai phres super 8arros
Ma twra o Ace tha sta pei, tha kanei “lose” to varos

Mou phges sthn Kalolymno, kai psareyes xtapodia
Ma kai egw hmouna “island” me Tod’s katw ap’ ta podia

Esy me tis tsipoures sou, kai gw me ta “gorgόnia”
Kai pali eksapelysa tou Navarone ta kanonia

O j sot katevase sthn Kalymno to amore
Romantikos to epaize, thn eide “pasta-florre”

Kathe mera etrwge “glyko” me koutalaki
Ma emena pia mou fainetai pws einai “nou-meraki”

Mourh sthn plaz to paizeis katw ap’thn omprella
Kai agona dromou dineis, na pesei h samprella

Paneksypna ta flows mou, kai o sot pleon poly ligos
Otan o Ace erxetai ton pianei ena rigos

H Mary J. partarei toso, pou se kanei kai aporeis
Ma, sorry, re mwro mou, to Balux “ekleise” nwris

Admin, gia sena ti na pw, mono to oti eisai kataka8i
Mazi pame gia “pswnia” ma egw sou krataw to “kala8i”

Twra oloi eseis me thn seira, ton Ace proskyniste
Ta pragmata sthn 8esh tous 8a mpoun – ayta pou kserate afhste

No comments: