Wednesday, May 30, 2007

Tziwtiko tsounami

O Greg apo tzia epestrepse, kai einai prwth mourh
oles oi gomenes ekei, me vlepan kelepouri

oi rimes mou einai voutiro apanw se pswmaki
aplwste ta potiria sas, servirw to farmaki

ta dontia twra sfikste, giati tha sas ponesw
kai to soufrί tou Gay Sot egw 8a to "alesw"

o J Sot me adeia, thn ekane gia Kythno
kai to ganti once more, sthn mourh tou to rixnw

Gia mpanio oloi phgame me tou Stocco to skafaki
Show off me Fua Gra kai me Moet "pagaki"

Oi komvoi htan arketoi kai eixe poly drash
Gia skipper htan poly "large", thn epiane th vash
Ma ksafnou mes to dromo mas, vlepei ena kafasi
Kai me apsogo eligmo mporese na antidrasei

O Moses htan poly cool, eixe araksei plήrws
Ma later omologhse pws tou 8anatou htan gyros

H Mary J lousthke me akrivh Sampania
Phre strofes anapodes, san na'tane h Pania

O "Kontos" gia na ton pathsei, 8a ginotane xalί
kai goustare thn "J" me "Perinion" mes to malli

Mia "karmponara" fagame mazi me ton C001 Dud3
ma ystera gia ypno, htan poly junk food

O J Sot amerimnos platsourize san gay
kapoios pou "to zari to kounά" den mporei na mas th "leei"

No comments: