Tuesday, January 16, 2007

polemos

Polemos pali arxise me ton trampouko sot
ma trwei pantofla apo mairh, kai leei thanks a lot

oi rimes tou prwtogones les ki einai amoivades
omws o royal o recru, sou katevazei arades

mas les oti ta flow sou einai 10 mpofor
mprosta mou omws sapizoune, moiazoun me rokfor

nhsiwths floros eisouna parea me sfouggaria
ma twra eisai anetos, kai fate matia psaria

goustareis italia kai to paizeis culture club
ma kai ekei tha to voulwseis, tha sou travhksw ''dub''
oi italides se exoune gia luna park paliatso
pernane apo dipla sou kai lene ''ma que cazzo''
fantazesai voltitses, kai mou thes vaticano
kai ta logia sou einai astoxa, kai peutoun sto keno
ta kalson sou ta stoivazeis se sport billy valitsaki
ma egw eimai Kardinalios kai sy eisai to ''paidaki''

oi rimes mou einai seismos, metraei se mercalli
kai h ''fterna'' sou einai fanerh, sou'fuge to sandali
ligmena ola ta flow sou, tha pathoume skorvouto
ma ta dika mou gnhsio italiko prosouto

No comments: